terima kasih korang !

By Naimi Amiesya - 16:20

assalamualaikum guys !!
nemi ucapkan terima kasih bebanyak wat yang sudi melawat blog nemi yg tak seberapa ni...thank you so much~
nemi sayang korang !!
 (hehe melebih pula nemi ni)
 
korang apa khabar ?
(baru nak tanya..)
harap semua baik-baik belaka ... 
hari ni nemi tak berapa sihat entah macam mana kaki ni boleh terseliuh..
(aduh..nemi ni cam bebudak..nak mengadu je keje)

  abaikan pasal kaki yg terseliuh tersebut ok...
arrr..kita sambung balik....
 
nemi minta maaf kalo ada wat korang terasa ker ape ker ..
maaf sesangat !! >< 

terima kasih zakiah atas sokongan anda...kau lah kawan yang paling baik yang pernah aku jumpa !! 

ok sampai disini dulu entry nemi ok...kalau tak ada aral melintang insyaAllah kita berjumpa lagi...

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.