Insiden yang tak dapat dilupakan

By Naimi Amiesya - 06:27


Meowww ~ :3
Lamanya tak buat entry baru >< huhuhu ... yo korang ! apo kabor ? sihat tak ? haaaa... ni nak citer nih . Masa Nai form 2 , time rehat Nai selalu ikut sorang kawan ni .. kawan Nai ni memang suka usik orang .. ada satu masa tu Nai ikut dia pergi koperasi sekolah .. adalah sorang mamat ni ala-ala donut gituw  *ish ish ish..tak baik cakap orang macam tu* .. hehe .. kitorang cakap kat mamat tu kitorang nak beli gula-gula .. mamat tu pun angguk kepala macam burung belatuk .. masa mamat tu berpaling Nai pandang kawan Nai ni .. masa tu Nai dah nampak kat kepala kawan Nai tu keluar tanduk *hamboih hyperbola betul* hehe .. ok sambung balik .. kawan Nai tu mula la nak mengusik orang .. dia pergi usik mamat tu sampai blushing muka mamat tu .. YaAllah betapa bengongnya kawan Nai masa tu *ops .. harap dia tak baca ><* .. ish ish ish ..
 
Bila Nai naik form 3 pula, entah macam mana bole pula rumah sukan , permainan(kokurikulum) sama dengan mamat tu .. adoi .. (>o<) .. tu tak pe lagi .. bole pula satu hari tu .. Nai duduk rehat kat wakaf .. tiba-tiba mamat tu lalu tepi .. Nai tersasul , tertegur mamat tu macam ni "hai ! assalamualaikum.. waalaikumsalam" dengan selambanya boleh pula Nai terjawab salam sendiri ! masa tu kawan Nai tengok mamat tu berpaling pastu tersengih .. adoi .. acanor ni .. time nak balik pula Nai terserempak mamat tu kat lorong kedai .. matilah .. nak patah balik da tak boleh nanti lewat pula nak balik rumah .. terpaksa la Nai lalu tepi dia .. masa lalu tu Nai tak pandang pun dia sebab nak tergelak bila teringat Nai jawab salam sendiri .. bila da lepas dari dia terus Nai tak dapat nak tahan gelak .. terlepas la gelak tu tak tahu la samada mamat tu dengar atau tak .. malunya ~~ huhuhu ... (->.<-) dah abis dah .. apa ? tak paham ? Nai pun tak paham .. wahahahah :P cuma nak bercerita je ^^ thanks kepada yang membaca .. sanggup betul korang baca entry yang tak berpaedah ni ? ish ish ish .. teruk betul korang ni .. huhu .. oklah tu je .. bye .. assalamualaikum !

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.