Fakta Anak Pertama

By Naimi Amiesya - 00:49


Assalamualaikum ~~ annyeonghaseyo !
Hai awak ! Entry kali ini tentang Fakta Anak Pertama .. Hehe .. Nai ambil dari kawan nai .. ZIE ^^ .. Nai ambil sebab Nai pun anak yang PERTAMA . So nak baca tak ? Anda dah tak sabar ? *haha .. mengarut pulak aq nih -,-* Fakta ini berdasarkan daripada kajian Doktor Ustaz Fadhilah Kamsah katanya :-

1 - Senang memaafkan orang lain .
► Betul ! Betul ! Memang susah nak berdendam sebab Nai selalu kononnya "JANGAN HARAP AKU AKAN MAAFKAN KAU SAMDOL" tapi dalam hati lain pula "KAU BUAT SALAH APA EK ?"

2 - Garang macam harimau .
► Hohoohoho .. memang tak sah kalau tak garang ! Best wo !

3 - Kalau gelak tak ingat dunia .
► Emm .. malu nak cakap *pintal rambut* *gedik*

4 - Sensitif / Hati Lembut .
 ► Tak sangat .. jiwa wa kental woo ~

5 - Ramai peminat .
 ► Ish .. ish .. ish .. ni sesat mana pula nih ?

6 - Mudah menyayangi orang lain .
 ► Boleh la ~

7 - Sukar melupakan orang yang dia sayang .
► Rasa sayang ~ Hey rasa sayang - sayang hey ~ hey lihat nona jauh rasa sayang - sayang hey :P

8 - Selalu menjadi tumpuan orang ramai .
 ► Takde sebab pon untuk jadi tumpuan orang ramai .. bukannya Nai cantik pon macam cekodok basi adalah XD

9 - Senyuman tetap di bibir walaupun sedih .
 ► Memang selalu sangat terjadi :)

10 - Sentiasa mengingati kawan lamanya .
 ►`Aisyah .. where are you my old friend ? :'(

11 - Manja .
 ► Eeeuuu ~ manja ? ape tu ? err *bengong sat*

12 - Suka haiwan .
 ► Memang suka .. lagi-lagi kalau dapat yang hak gebu .. ou .. rasa macam nak picit-picit sampai kempis je dorang XP

13 - Peramah .
► Tak sangat . Orang yang Nai tak kenal memang Nai macam malu-malu sikit tapi bila dah kenal .. haa .. ni memang takkan terlepas dari Nai .. hahaha xD

14 - Mudah menangis . 
► Haah .. memang pon .. tengok orang kene marah pon dah buat wa rasa sedih semacam ..

15 - Lemah dalam percintaan .
► Sori .. no comment ~~

16 - Nak tahu merajuk ke tak senang je . Kalau diam je, tandanya tengah merajuk.
► Err .. wa rasa .. wa bukan jenis yang suka merajuk kot sebab wa sendiri tak ingat bila kali terakhir wa merajuk ?

17 - Kalau tengah tidur senang je nak kejut sebab tak tidur mati .
► Huhu .. susah nak citer .. pasang la alarm sekuat harimau atau dinasour mengaum sekali pun .. wa tak dengar punye .. sudah lali wooo .. hehe :P

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. hurmm haha I think those facts are kinda true.. tho I'm not the first child in my family but I've big sis so. XDD

    mycoolestdisease.co.vu

    ReplyDelete
  2. @Francisca Vania : ouh .. hahaha XD

    ReplyDelete
  3. Takde fakta bg anak bongsu / anak ketiga ke? Just asking xD

    ReplyDelete

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.