Game : Blogger Challange

, , 2 comments
sori sabrina saya amik rules awak .. saya tak berapa nak reti sangat guna photoshop ni .. sorry ye
ok sekarang saya telah ditag oleh kawan baik saya iaitu zakiah untuk main permainan ini... masa mula-mula tengok rules dia memang nampak macam susah je tapi sebenarnya tak adalah susah sangat .. ok saya mulakan .. bismillahirahmanirrahim ..

ABOUT MYSELF :-

  • saya seorang gadis yang memakai tudung..
  • tidak suka kena paksa..
  • saya suka warna hijau,merah,biru,kelabu,and light pink
  • saya suka berkenalan dengan orang baru walaupun hakikatnya saya ni agak pemalu..
  • saya suka makan aiskrim !!
  • disekolah saya seorang pengawas bukan mawas..
  • saya berbadan agak chubby jugalah..
  • saya suka tengok cerita CSI
  • saya tidak suka seseorang yang suka tergedik sana , tergedik sini *cakap orang padahal dia pon sama je
  • saya suka benda yang mencabar !
  • saya suka kartun animasi ! :3

SOALAN DARIPADA ZAKIAH :-

  1. Rasa-nya , blog korang cantik tak dimata korang ?

    cantiklah juga .. hehe *perasan

  2. Suka warna apa ?
    seperti yang telah saya nyatakan diatas saya suka warna hijau,merah,biru,kelabu,and light pink

  3. Nak rumah idaman macamana ?
    simple je kalau boleh saya nak ada taman mini dekat rumah saya .. ada kolam sendiri .. :)

  4. Suka masuk segmen tak ?
    suka ! suka !

  5. DESCRIBE your first love.
    aduh soalan ni buat saya rasa maca nak pengsan !  oklah saya jujur .. kawan baik saya sendiri pun tak tahu kisah ni .. first love saya masa tu saya darjah 2 .. dia baik tp playboy ! haha .. cinta monyet lah katakan..

  6. Minat band / group apa ? tak kisahlah kpop atau jpop.
    ok sebenarnya kalau kpop atau jpop ni saya tk berapa minat sangat .. hehe
    tp kalau band Indonesia minatlah .. haha band Judika !

  7. Suka buat tutorial dan freebies tak ?
    suka lah juga .... :]
  8. Apa korang suka tentang bestfriend korang ?
    saya suka dengan diorang punya kebaikan .. kecomelan .. kecantikan semua ke .. ke .. lah senang citer
     
  9. Perkara apa yang penting dalam hidup korang ?
    semestinya solat lima waktu :)
     
  10.  Antara sahabat / keluarga dengan kekasih , yang mana korang pilih dulu ?
    Keluarga dan sahabat :) kalau kekasih tu kena tunggu dia jadi suami saya lah .. haha *gatal nak kahwin nampak ~ :)

  11. Agak-agak berapa lama korang berblogging ?
    saya pun tak pasti .. hehe .. bila dah start berblogging ni terus lupa semua benda .. hehe :P
     SOALAN FROM SAYA PULA :-

    1. Awak ada kekasih atau crush ? jawab jujur ..
    2. Awak suka warna apa ?
    3. Your favourite food ?
    4. Awak suka lelaki/perempuan jenis macam mana ?
    5. Dimata awak .. awak rasa blog awak cantik tak ?
    6. Chocolate atau Vanilla ?
    7. Describe , your first love .
    8. Apa yang paling awak sayang ?
    9. Awak suka tengok cerita apa ?
    10. Awak suka berblogging di waktu malam atau siang ?
    11. Korang kalau berblogging berapa lama ?
     ORANG YANG DITAG :-

2 comments:

Leave your comment below chio!