Forgive me

, , No Comments
wargh !!! setelah sekian lama tidak menunjuk wajah .. akhirnya di pagi yang hening ini ... Saya merangkap MissPanda telah kembali !! *ewahh

ada tak yang tertanya-tanya kemana saya telah menghilangkan diri selama 16 hari ? *16 hari je pun !* ok sebenarnya saya tak pergi mana-mana pun .. cuma line internet tak brapa nak sihat sangat ... so saya bagilah dia cuti selama 16 hari untuk dia berehat.. hehe :P ok...rasanya tkde apa-apa yang nak dicakapkan lagi .. sampai sini sahajalah episod kita kali ni .. haha .. dan saya merangkap MissPanda menjemput anda semua yang sedang baca entry 'gila' ni .. yang tak baca sekali !! saya jemput anda untuk melawat ke blog saya yang ke satu , dua , tiga .... entahlah saya sendiri tk ingat .. err .. apa pun sila tekan blog .. oklah sekarang pun sudah menunjukkan pukul 1:32 pagi tamatlah sudah kisah pendek permohonon maaf dari MissPanda  .. selamat malam :* Assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment

Leave your comment below chio!