Cuti-cuti

By Naimi Amiesya - 03:40


Assalamualaikum !
Masih lagi terasa penatnya ketika saya melawan ombak...hahaha .. memang best bila cuaca panas-panas macam ini kita pergi mandi laut .. terbaek >< .. hehe .. Saya baru je balik dari bermandi-manda di Pantai Tanjung Biru ... memang best !! Hotel dia pun best .. tengok gambar yang kedua .. nampak tak ada tangga kat situ ? nampakkan .. kalau nak pergi ke hotel tempat kitorang menginap .. kenalah lalu tangga tu .. dalam gambar tu tak nampak hotel sebab dia terlindung dengan pokok-pokok tu ... memang best tempat ini sebab dia berangin ... semalam tak dpat nak mandi sangat kat pantai ini sebab air laut bergelora .. cakap pasal ini ... korang nak tahu tak .. ada budak hilang kat situ .. dua orang budak .. rasanya diaorang hilang masa tengah mandi ... pasukan penyalamat cari diorang semalam , dah jumpa sorang tapi mati .. innalillah .. lagi sorang diorang masih mencari lagi .. oklah itu je yang saya tahu .. kalau nak tahu lebih lanjut korang kenalah tengok berita malam ini .. ataupun baca surat khabar ... hehe..
BYE JUMPA LAGI 
(dah takdak masa sebab nak pergi keluaq makan)

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. innalillah ... harap-2 lagi sorang budak tu hidup . best nye ko !! ><

    ReplyDelete
  2. amin !! bestlah jugak .. tp tulah tkleh teman maslin pegi tgk wayang .. huhuhu

    ReplyDelete

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.