apa semua ini !

By Naimi Amiesya - 08:27

arr .. jatuh cinta lagi ??!

warghaha! kenapa perlu jatuh cinta ini !
huhuhuhu..bengong betullah jiwa aku ini nampak aje orang yang baik terus jatuh cinta ! haaa!! tolong buangkan perasaan ini ! -_- ! dah tak sanggup nak bertepuk sebelah tangan lagi ! pleaselah !

kali ini dengan budak form 3!
saya kenal dia dah lama sebab itulah saya jatuh cinta dengan dia..sebab saya dah tahu hati budi dia ! huhuhuhuhu! tapi saya betul-betul sukakan dia kali ini..bukan sebagai kawan lagi tapi dah terlebih...ok..ok.. KO lah pula! hehe
dah lah tulis banyak-banyak pun bukannya korang nak baca.. *mencebik ..hehe tapi ..

bagi yang baca terima kasih sebab dengar luahan perasaan saya ! :3
 apa kena mengena tajuk entry "APA SEMUA INI!" ?? hehe dah tak tahu nak tulis tajuk apa sebenarnya .. hehe
hahahahaha..macam yang monyet ini buat ! blek blek blek *jelir lidah hahaha!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.