Siapakah dia ?!

By Naimi Amiesya - 09:32



Kenapa saya suka dia sebenarnya ?? hmm..sebab dia baik .. pandai ambil hati orang tau..tak kisah lah muka macam longkang pecah ke apa ke yang penting jiwa dia bersih .. hahahahahhaha .. terjiwanglah pula ! entry sebelum ni dah baca ? kalau belum boleh pergi sini dulu..


  • nama dia mula dari huruf L *tapi tak bolehlah bagi tahu nama panjang dia kan..takut lak kalau ada terbaca..
  • Form 3
  • Pengawas Rakan Sebaya
  • Kosas
  • cute
  • suka kacau orang *tu yang buat saya jatuh cinta tu..

ok tu je dulu saya intro pasal dia .. karang lebih-lebih nanti ada orang cuba nak ambil dia .. hahahahahha ! >< malam ni saya tak berapa betul sikit..abaikan :P

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. macam longkang pecah ? Tp , dia sesuai dgn ko lah :)

    ReplyDelete
  2. hahahah...tkdelah tk sesuai pun jap aq rasa macam pipi aq ni dah tebal seinci hehe :P

    ReplyDelete

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.