My Bespreng ?

By Naimi Amiesya - 17:38

 Hi ..

hey hey saya nak cerita pasal 4 owang bespreng saya ! dan akan diceritakan satu persatu ! ^_^ V


yang pertama saya gelarkan dia L .. mengikut huruf permulaan nama dia..tak kesah lah korang nak teka nama dia apa sekali pun yang penting saya gelarkan dia disini L .. dia ni saya kenal masa saya darjah 5 .. dia ni memang tak ada masalah dengan saya .. so takyah cerita lah pasal dia ni .. dia cute,chubby, dia ni orang tengok ayu je tapi jangan sesekali cuba cari pasal ngan dia .. saya masih ingat dia tampar sorang budak laki yang kacau dia dengan kuat depan orang ramai ...

yang kedua saya gelarkan dia dengan gelaran M.. dia ni bagi saya oklah juga cuma masa permulaan kitorang berkenalan je saya tak berapa berkenan ngan dia sebab dia suka ikut apa yang orang buat .. tapi lama kelamaan saya dapat terima dia dengan sepenuh hati menjadi bespreng saya .. dia ini baik,comel,fendek je tau .. hehe .. sori M .. hihi :P

yang ketiga digelarkan Z oleh saya .. hehe .. dia ni memang cool tapi pendiam macam aku juga lah .. tak banyak bercakap tapi kalau dah luahkan perasaan didalam hati..pergh susah kitorang nak berhenti .. hehe .. dia baik comel,cute,kurus apa lagi ? banyak lah tak boleh nak senaraikan takut panjang pula kan ..

yang keempat merangkap yang terakhir ini saya menggelarkannya D.. saya amat bersetuju dengan apa yang telah diperkatakan oleh Z .. D ni suka sangat bandingkan dirinya dengan orang lain macam "Weh , aq punya beg kembung tak macam M ?" banyak kali si D ni ulang perkataan yang sama tau .. sakit juga telinga saya ini mendengar perkataan yang sama je .. dia ini boleh lah nak dikatakan sombong,tapi baik ... dan agak perasan orangnya bak kata Amir raja lawak .. I'M SORRY ! hik hik ..

ok .. tamatlah kisah 'My Bespreng ?' .. nak buat panjang2 tapi tak baek mengumpat kawan sendiri kan ..  oklah

Bye !
sweet dream semua ! ^^
assalamualaikum


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.