Gadis misteri 3 tahun

By Naimi Amiesya - 20:24

 
 
 
 
 
 
Kalau nak join klik banner kat atas ><

hehe kak rasanya kalau tak tgk pon tkpe kot memalukan jelah doodle yg telah saya buat ni kak .. rasa macam nak jerit je ! hehe apepon saya letakjuga lah...hehe :P akak tengok ek kat bawah ni ~~

|
|
|
|
V

ni lah hasil tangan saya kak hehe..tapi maaf ye kak kalau akak rasa besar sangat :) hehe maaf sesangat, yang doodle tu pegang coklat..dia dah gigit sikit hehe :P
 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.